Baza wiedzy

1. Projektowanie fotokalendarza

2. Najczęściej zadawane pytania

Jak zamówić ponownie ten sam projekt?

Zaloguj się do swojego Konta Użytkownika i przejdź do Historii Zamówień. Odnajdź zamówienie z danym projektem fotokalendarza i kliknij "Zamów ponownie" przy danym projekcie. Zostaniesz przekierowany do kreatora online. Po naniesieniu ewentualnych zmian w projekcie, dodaj projekt ponownie do koszyka i zamów.

Dlaczego kolor na monitorze różni się od koloru wydruku?

Kolory na wydruku zawsze będą różnić się od tych na ekranie monitora. Wynika to z przestrzeni barwnych, jakie są wykorzystywane w obrazie cyfrowym i wydruku. Obraz cyfrowy (na monitorze) wyświetla barwy w trybie RGB, natomiast wydruk na papierze wykonywany jest w przestrzeni kolorów CMYK. RGB składa się z trzech kolorów bazowych: czerwonego, zielonego i niebieskiego. Każdy piksel opisany jest przez te trzy składowe. CMYK natomiast składa się z czterech kolorów: cyjan, magenta, żółty, czarny. Wydruk to mieszanka tych czterech składowych kolorów.

Obraz na monitorze można nieco zbliżyć to tego na wydruku, poprzez odpowiednie skalibrowanie profesjonalnego monitora, jednak jest to trudne do uzyskania przez przeciętnego użytkownika, wręcz niemożliwe. Na postrzeganie kolorów wpływają również: oświetlenie, pora dnia, kolor ścian w pomieszczeniu, rodzaj lamp – zarówno dla wydruku, jak i monitora.

Obraz na monitorze nigdy nie będzie wyglądał tak samo, jak wydruk.

Czy mogę odebrać osobiście swoje zamówienie?

Niestety nie. Sklep dobrykalendarz.pl prowadzi tylko sprzedaż przez internet, nie posiadamy stacjonarnych punktów obsługi klienta. Możemy polecić formę wysyłki Odbiór w punkcie Poczty Polskiej, gdzie paczka będzie czekała w dowolnym, wybranym przez Ciebie urzędzie pocztowym.

Czy można usunąć logo i kod kreskowy z okładki?

Na życzenie klienta, możliwe jest usunięcie logo producenta z okładki fotokalendarza, za dodatkową dopłatą. Nie jest możliwe natomiast usunięcie kodu kreskowego. Kod kreskowy na produkcie jest niezbędny. Kod kreskowy będzie nadrukowany z przodu na okładce fotokalendarza.

Czy można skrócić czas realizacji?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, jednak nie później niż w terminie przewidzianym w regulaminie. Informację o dacie wysyłki paczki otrzymają Państwo w wiadomości mailowej. Czas realizacji liczymy od następnego dnia roboczego od poprawnego przesłania projektu oraz zaksięgowania płatności na naszym koncie. Należy doliczyć czas dostawy, uzależniony od wybranego sposobu dostawy.

Czy można połączyć moje zamówienia w jedną paczkę?

Cały proces realizacji zamówienia jest zautomatyzowany i nie ma możliwości połączenia w jedną paczkę zamówień złożonych w różnych Koszykach. Jeśli chcesz, aby produkty przyszły w jednej paczce, zamów je w jednym Koszyku.

Czy mogę odzyskać usunięty projekt?

Usunięcie projektu jest nieodwracalne, nie ma możliwości przywrócenia usuniętego projektu.

Jak mogę zachować projekt na dłużej?

Projekty są przechowywane na naszych serwerach tylko przez pewien czas (zarówno też już zamówione, jak i te jeszcze nie zamówione, które od dłuższego czasu nie były przez Ciebie edytowane). Poinformujemy Cię o konieczności usunięcia Twojego projektu. Jeśli chcesz swój projekt zachować na dłużej, wystarczy że otworzysz projekt i ponownie go zapiszesz w Koszyku.

Jakich zdjęć mogę używać w projektach fotokalendarzy?

W projekcie możesz używać zdjęć z rozszerzeniem .jpg i .png.Rozmiar pliku nie może przekroczyć 30MB i rozdzielczości 50mpx.

Newsletter Fotosys2